maandag 19 juli 2010

nieuwe lipgloss !


heeej ,

ik was vandaag in de kruidvat en er staan altijd van die bakken met make-up wat eerst testers waren (ieuw) en dingen die uit het assortiment zijn die dan meestal een stuk goedkoper dan normaal zijn. Altijd als ik daar kom dan kijk ik er wel even in maar koop meestal niets maar vandaag dus wel ; ik had er al wel vaker mee in mn handen gestaan maar nu dacht ik , ach ik koop hem gewoon : de "GOSH on stage cool lip jam" in de kleur nummer 106.

dat was geen tester hij zad nog in het plasticje , ik vind dat niet echt lekker als iedereen er al aan gezeten heeft enzo.


kleur ; mooi zachtroze met glittertjes.

plakt? ; de eerste keer vond ik hem wel plakken maar nu niet meer.

fijn ; ik vind het een hele fijne , en mooie gloss.

prijs ; normaal: 8,50 nu: 4,00


uitgebreide review met foto's en swatches komt later.


xoxo ,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten