zaterdag 17 juli 2010

londen !

heeee !
ik dacht laat ik weer eens een berichtje posten lang niet meer gedaan ivm school enzo ; ik had proefwerk week ; maar nu heb ik vakantie jeeej ! ;D.
en ik ga woensdag t/m zaterdag naar Londen (: ik heb er echt zin in en ik ben van plan veeeel te gaan kopen ;p , jammer genoeg zitten we woensdag en zaterdag de hele dag in de bus & boot dus helaas maar 2 daagjes shoppen en andere dingetjes doen.
maar ik wou jullie even vertellen waar ik allemaal heen wil en wat ik allemaal wil hebben en dat is heeeel veeel ;p.
maarja hier komt ie ;
ik zal eerst even de winkels zeggen en daarna de dingetjes die ik wil hebben.







boots , debenhams & house of fraser (vooral voor uban decay)







new look , primark & topshop voor kleertjes en accesoires.






urbanoutfitters (kleren) , harrods (vooral kijken&anna sui) , sephora (makeup&urban decay)



fenwick , gloss & tashia (voor anna sui)
&ik wil nog naar lush & nike town :D

&nu de dingetjes die ik wil kopen (:




ben & jerry's lipbalm











paul frank lipsmackers
urban decay pocket rocket
anna sui portemonnee ! wauw die is echt vet moooi !
primark tas die ik had gezien in een filmpje van charmlachje , die is ook superleuk of een andere zo'n soort van primark.
nou , dit was het wel ongeveer zoals jullie zien wil ik echt naar vet veel winkels dus ik moet maar veel geld meenemen ik ga gewoon over een paar jaar met vriendinnen een week naar londen en dan de hele stad leeg kopen , wow ze hebben daar zoveel leuke winkeltjes , ik heb er echt zin in :D.
weten jullie nog leuke winkels in londen ? laat dan maar even een reactie achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten