maandag 19 juli 2010

anna sui portemonnee's !

hoi ,
alweer het tweede berichtje vandaag , maar ik heb echt zo'n leuke portemonnee gezien hij stond trouwens ook al bij mijn wishlist in mijn artikel over londen maarja ik wou er even wat meer foto's van laten zien enzo....
en ook van andere portemonnee's van anna sui misschien vinden sommige het een overdreven grote portomonnee maar dat vind ik juist wel leuk.
dit is die die ik graag wil , ik vind hem super leuk met die bloemetjes enzo en hij is zo groot dus er kan lekker veel in.

in het wit
dezelfde van binnen in het roze >





een witte normale als je niet zo van die bloemetjes houd.














een schattig klein roze tasje
met bloemetjes en een strik.










nog een ander klein rond tasje
ook roze met bloemetjes.








Je hebt ze in allerlei soorten en kleuren , je hebt er ook normale portemonneetjes van.
als je betere foto's wil zien kijk dan op eBay ; als je dan intypt 'anna sui wallet' dan krijg je er veel te zien. Van anna sui is er ook make-up, parfum & kleding ; de make-up is ook heel schattig / parfum & kleding weet ik eigenlijk niet.
De tasjes en portemonnees zijn op eBay tussen de 10 en de 15 dollar ongeveer , dat is dus nog minder in euro's , dus in de winkel zullen ze ietsje duurder zijn maar ik vind het nog steeds niet echt duur.
Kijk voor meer info over anna sui op ; www.annasui.com .
Wat vinden jullie van de tasjes enzo ? Hebben jullie zelf ook Anna Sui ?
Laat het weten!

5 opmerkingen: