woensdag 1 september 2010

sorrysorrysorry.

heeee,
heel erg sorry dat al zo lang niet meer geupdated heb dat komt door dat school net weer is begonnen en ik gewoon een beetje lui ben ;$.
maar ik ben van plan om nu gewoon een x in de week te updaten op zaterdag of zondag ofso en als ik dan veel dingen gekocht heb of meer info voor een artikel dan schrijf ik er gewoon eentje extra , misschien is een nail of the day wel een x leuk voor ertussendoor , wat vinden jullie?
als jullie requests hebben of iets leuks weten voor mij om over te schrijven hoor ik het graag.
in de tussen tijd heb ik natuurlijk weer wat nieuwe dingen als ik het nog weet enzo zou ik daar ook wel een artikel over maken.
dus weet je iets leuks meld het!
of als jullie vragen aan mij hebben hoeft niet per se over beauty vraag maar dan antwoord ik (meestal wel ).
nou dit was het dus ,
ik hoop dat jullie toch blijven komen ondanks mijn luie gedrag haha.
xoxo.

1 opmerking:

  1. misschien kun je een roomtour filmpje maken ..
    of een diy of een stash filmpje ? of een artikel over je favoriete haar producten ?

    xoxox !

    BeantwoordenVerwijderen