zaterdag 4 september 2010

HEMA , jip en janneke make-up.

Hee ,
het is er al een tijdje maar je hebt een hele leuke limited edition lijn van de hema , make-up met jip en janneke tekeningentjes erop.
Echt superschattig , je hebt ;
-Bronzing Powder.
-Nagellak (zilver , roze , transparant).
-Oogschaduw (roze , wit , grijs/zwart).
-Lipgloss (donker & lichtroze).
- & een roze poeder kwast.
Ik heb zelf de Bronzing powder , een witte oogschaduw en de donkerroze lipgloss.
ik heb er zelf nog geen foto's van dus ik plaats even foto's van andere blogs , niet van mij dus.
maar als jullie swatches willen zien of andere foto's , hoor ik het wel !




























-bronzing powder.
































-oogschaduw.












lipgloss in 'fuchsia'.







Dit is alles wat ik ervan heb ik vind het er echt superschattig uit zien & de oogschaduw en bronzing powder lijken wel een beetje op mac.
als je hier meer over willen weten vraag het maar!
xxxxx.

1 opmerking:

  1. haha wat leuk,
    ik ben zelf fan van de Jip&Janneke schriften & pennen (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen