maandag 2 augustus 2010

weer terug.

Hee ,

Ik ben weer terug van de camping het was heel leuk we hebben niet heel veel dingen gedaan maar we hebben een x een bootje gehuurd , we zijn naar walibi geweest , we zijn ook nog naar harderwijk & elburg geweest en dat was het wel ongeveer.
toen ik thuis was ging ik nog even met mn moeder en zusje naar "mooi" (parfumerie).
Daar heb ik nog een hele mooie nagellak gekocht van opi "mad as a hatter" , die wou ik al een tijdje maar nu heb ik hem eindelijk , hij is heel mooi alleen wel een beetje duur ( 13,95).
maarja ik vond hem gewoon heel mooi dus ik dacht ik heb net nieuw kleedgeld ik koop hem gewoon. Ik zet er wel even een swatch van google bij , ik maak deze week nog wel een artikel over die nagellak & mn andere spulletjes uit londen enzo. (dat doe ik misschien morgen wel).
hij is uit de alice in wonderland collectie van opi , en dit is dus niet mijn foto.
dit is hem :



xoxo lisa ,

voor vragen , opmerkingen , tips of requests;
vanillaxlipgloss@live.nl

2 opmerkingen: