woensdag 4 augustus 2010

geen foto's / cadeautjes.

Hoooi ,
Ik weet niet hoe het kan maar ik kan geen foto's uploaden & ik heb het deze week ook heel erg druk. Maarja ik probeer toch wel te blijven posten. Wel jammer ik had allemaal foto's gemaakt enzo maarja het komt dan nog wel.
En ik wou nog iets vertellen een vriendin van mn moeder die is stewardess en die moest naar shanghai en ze zei dat je daar heel veel goedkope makeup kon krijgen , wel nep natuurlijk maar toch wel leuk. En ze had dus een paar dingetjes voor me meegenomen.

een Mac dazzleglass in de kleur "pale violet red".
een Mac oogshaduw palletje met 10 kleurtjes.
& een mini opi nagellak van 3,75 ml .

alleen met die nagellak weet ik dus niet welke kleur het is dat is wel jammer want er zit een andere sticker op en er staat op ; color 046 en dan van die chinese tekentjes xd.
ik zal er binnenkort wel een foto van maken misschien herkent iemand hem.
daar zijn die opi nagellakjes heel goedkoop volgens mij zo'n kleintje voor 1 euro en zo'n grote voor 3 euro ; dus waarschijnlijk krijg ik er nog wel meer :D.
het is dan alleen wel jammer want ik heb een nagellak wishlist met allemaal namen van die opi's maar die namen kan je dus niet zien.
of weet toevallig iemand hoe ik erachter kan komen wat al die nummers zijn van die nagellakjes ?
als iemand iets weet , ik hoor het graag !

xoxo ,
vanillaxlipgloss@live.nl

1 opmerking:

  1. Ik had laatst bij de Etos ook nagellakjes
    gevonden, in allemaal kleurtjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen