dinsdag 10 augustus 2010

shoplog !

hoooi ! ,
ik was gister naar de stad / het centrum (ik noem het altijd de stad) geweest met een vriendin zij moest nog wat dingen kopen en ik wou nog oorbellen en een tasje waar mijn nieuwe portemonnee in paste.
ik heb normaal altijd best wel grote ronde diamantjes in mijn oren en nu heb ik dus nieuwe ik heb eigenlijk nooit lange oorbellen ik vind het wel mooi bij andere maar niet bij mezelf de nieuwe waren ong. 5 euro bij "amy bijoux". En de portemonnee komt van "Pritty Shoe" volgens mij een winkeltje wat niet overal zit , hij was 10 euro ik wou eigenlijk een portemonnee van anna sui in londen kopen maar ik kon hem niet vinden dus nu heb ik deze. Ik had een klein tasje van de New Yorker maar daar paste die portemonnee niet in dus nu heb ik er een van de Only voor 13,50 eigenlijk was hij 27 euro maar er zat 50 % korting op ; 27 euro zou ik er niet voor over hebben.
Ik moest ook nog een nieuwe anti-klitspray hebben & mn moeder heeft een eigen kapsalon dus ik kreeg er een van haar eentje die ik eerst ook had een hele fijne van Goldwell speciaal voor haar met highlights (prijs weet ik niet) je hebt die ook nog in andere soorten bv ; voor krullend haar of gekleurd haar.

































wat vinden jullie ervan?
xxxx,

3 opmerkingen: