zondag 15 augustus 2010

shoplog deze week !

Hee ,
sorry best wel lang geen nieuwe berichten maar ik ga proberen sowieso een keer in de drie dagen te posten.
maarja , hier een shoplog van ongeveer de hele week het was 1+1 gratis op de nagellak en andere nageldingen bij het kruidvat dus ik heb wat lakjes gekocht.


















de nagellak en remover waren dus de helft van de prijs die erbij staat , de lipstick trouwens ook die had 50% korting.


















toen had ik nog 2 dingen van mn oma gekregen een lipgloss van essence die is geloof ik 2 euro en een nagellak van tabou (?) de paarse ik heb het nog niet op gehad het was ook moeilijk te vinden op internet dus hier een plaatje van marktplaats.

Later deze week was ik ook nog bij het kruidvat en ik vond de lipstick van essence wel fijn en ze waren nu maar 1 euro dus heb ik er nog 2 gekocht en ook nog twee lakjes van catrice.
dit was wat ik deze week aan make-up heb gekocht!
xoxo.

2 opmerkingen: