maandag 21 juni 2010

i love ... cosmetics.

Heee ,
Ik ging donderdag naar de douglas want ik wou graag een lipgloss halen , die ik al eerder had gezien voor 50 cent , zo'n eentje met zo'n bloemetje erin.

naja , die hadden ze dus niet meer -.- , maarja dan moet ik natuurlijk weer wat anders kopen.
na lang kijken en alles proberen zag een vriendin die mee was een hoekje staan met allemaal schattige producten van i love ... cosmetics.
daar had ik op internet als eens over gelezen maar ik wist niet dat ze ze gewoon bij de douglas hadden , dus toen moest ik daar gewoon iets van hebben ;$.




toen heb ik een lipbalm gekocht voor 3,50 waar 15 ml in zit.



er zit dus best wel veel in , hij ziet er heel schattig uit en hij ruikt heeel lekker echt naar aardbeien milkshake ; hij heet trouwens " i love ... strawberries & milkshake ". >

je hebt nog meer verschillende geuren/smaken ik wil ze nu allemaal , ik zet ze even voor jullie op een rijtje ;







je hebt er verschillende dingetjes van zoals ; een bodybutter , een geurkaars , lipbalm , lipgloss , bruisbal , shower gel & scrub.
als je er meer over wil weten kijk dan even op deze site ; http://www.ilovecosmetics.eu/
xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten